» Mami!!

Idag skulle jag och Silvija ta bussen till skolan, så vi gick till busshållplatsen, bussen skulle komma klockan 8, men 8.05 gav vi upp. Så då gick vi tillbaka och cyklade hur snabbt som helst till skolan, kom typ 5 min innan vi skulle börja, inte lite stressad vi var! Sedan vid halv 9 började vi, då gick vi på stadsvandring och hade 6 stycken aktiviteter som skulle göras. Vid halv 11 slutade vi, så jag, Silvija och Petter gick och åt lunch, sedan cyklade vi hem. Sedan vid 12 kom pappa och körde mig till bt, så då vid 12.30 tog jag bussen till mamma. Satt och snacka med Samanta på bussen, sedan vart jag forever alone, från Stugun till Hammarstrand. Sedan när jag kom till mamma, la jag mig framför tv:n och somnade såklart, var sjukt trött! Sedan när vi åt middag kom Marjatta och Lasse hit. Kollade iaf nyss på ett avsnitt av Pretty Little Liars! och nu sitter jag och lyssnar på musik, ska väl gå och göra dem sällskap nu! :)

» Cheerleading!

Fick sms från Silvija vid 18 tiden, och sa att Julia hade kommit till henne. Så drog dit och sedan cyklade vi till Julia och väntade ett litet tag, sedan cyklade vi till Wargen och kollade på ett tag medan Julia hade cheerleadingträning! Vid 19.45 drog jag och Silvija hem, då regnade de asmycket! så man blev genom blöt innan vi hade kommit hem! Så tog nyss en varm dusch och sitter nu och dricker te! :D

Näst sista bilden, ser jag asful ut men vem bryr sig!

» Torsdaaag!

Idag var jag såå trött imorse att jag trodde jag skulle försova mig, men tog mig upp! Fast det tog till lunch innan jag inte var trött längre, på förmiddagen skulle vi göra en prototyp av lite grejer som fanns i klassrummet. Min grupp gjorde en docka typ! på eftermiddagen så spelade vi kubb, då vart det blandade grupper, vann en gång iaf! nu blir det nog Pretty little liars!
Detta är collaget vi gjorde igår! :)
Hahha här är dockan! :D

» Normal day!

Okej, jag sov hos Silvija inatt, vi kollade på Pretty Little Liars, sedan låg vi bara och prata! Sedan under natten vaknade jag typ hela tiden för kudden ramlade ner heeeela tiden! DAMP! cyklade vi till skolan, fick göra ett grupparbete på skolan, man skulle vara med "basgruppen" så ja jag var med Sofia, Fockart och Olivia, fast skulle vara med Linli också, men hon var inte där! Man var tvungen att göra ett collage med gruppen, man skulle ha enskilda bilder och en gruppbild! Sedan när det blev lunch drog jag, Silvija och Petter på donken och åt! Sedan träffade vi Dais och Jacke ett tag. Sedan på eftermiddagen fick vi ett uppdrag, man skulle svara på en massa frågor och sedan ut på stan och knäppa kort och sånt! Riktigt kul faktiskt! :) Vi fick fika vid halv 3 och efter det slutade vi. Sedan när jag kom hem kollade jag typ på tre avsnitt av Pretty Little Liars, sedan kom pappa, så åt middag med honom och sedan fixade han med uttag och annat! Ja han åkte nyss, så nu blir det väl typ Pretty Little Liars igen hahah! :D
Nä nu orkar jag inte skriva mer, jo nyss var det nån på våningen under mig som hade damp! eller, det var en som ringde på hos dem, som dampade på ringklockan, den tryckte ju typ 1000 gånger!!!!!

» Second daaay!

Klev upp vid 7 och fixade mig, sedan vid halv 9 kom Silvija till mig, och sedan cyklade vi till skolan! På skolan fick vi en del papper som skulle fyllas i och sedan fick vi gå på rundvandring på skolan, skolan är verkligen stooor! Sedan efter lunch fick vi lära känna dem mer, hade några uppgifter man skulle lösa tillsammans två och två i matte och sedan fick vi göra ett slags bingo där man gick runt och frågade saker som stod på pappret, och om det hade gjort det så skulle man fylla i deras namn, så den som hade hittat folk som gjort allt vann! :D ganska kul faktiskt!
Sedan jag kom hem har jag inte gjort nått, lagat middag och nu ska jag väl kolla på Pretty Little Liars!

» Trevlig kväll!

Jag gick över till Silvija, och efter ett tag så kom Julia också, så då kollade vi på en massa videos, och tog egopics heheh! Sedan vid nio följde vi med henne till bussen, sedan gick jag hem och satte mig vid datan och kollade en massa, åt även morötter!!! :D Älskar morötter, fatta vad jag saknade det när vi var i Grekland!
Nä nu ska jag nog ta bort sminket och sätta på mig pyjamasen, sedan kraschar jag nog i sängen, ska upp 7 imorn!!! :( måste ha mycket tid på morgonen, höll ju på att komma för sent idag, vill inte vara med om det igen! Men imorn tar jag och Silvija och cyklar! Vi börjar vid nio, vet inte när vi slutar hoppas på att det är ganska tidigt! Men med våra mentorer vet man aldrig, för de slutar aldrig snacka! :D

» HA- 12

Idag vaknade jag vid 08.30, och hade sjuuuukt stressigt! Gick till Silvija vid 9.20 och kom precis när klockan var 10 på skolan! Och det var då vi började! Sedan fick vi gå till ett av klassrummen och sätta oss på platsen med sitt namn, hamnade bredvid en thailändsk kille som hette Focker** ehh nått sånt och på min andra sida satt Sofia :) alla är så sköna! Fick snacka en massa så man lärde känna varandra lite! Sedan vid 12.30 slutade vi för dagen, så då gick jag och Silvija ner på stan och köpte block, penna och sudd! Sedan gick vi hem, har nyss ätit mat, och nu sitter jag här och gör ingenting, senare ska jag gå till Silvija ocg vara med henne, Petter och Dais :)

» Hemma igen!

Ja så idag så klev vi upp vid 07.30 (lokal tid) och fixade oss och åkte sedan till flygplatsen. Kollade runt i olika butiker, bla Victoria Secret, åhhh va dyyyrt! Sedan gick vi till planet som sedan tog oss hem till Sverige vid 11.30 (också lokal tid) Sedan var vi i Sverige vid typ 14.00 tror jag, sedan har vi bara åkt bil, kom iaf hem vid 20.30. Då åt vi middag hos Silvija, så jag kom inte hem förrän 22.30 tror jag!
Nu sedan jag kom hem har jag, packat och åter igen packat. flyttar till Östersund imorn, så alla kläder ska packas och allt annat också! Så nu kommer jag stanna där iaf tills på fredag, får se med Malin om vi ska shoppa på lördag, vet ej!

» åker hem idag!

ja nu har vi vaknat och ska snart åka till flygplatsen! måste äta frukost där, flyget går vid 11.30! skriver när jag kommer hem och då kommer en massa bilder också! :)

» Aten!!!

igår så gjorde vi inte så mycket mer än bada, städa och köpte biljetter till båten till Aten. juste vi packade också! Så imorse klev vi upp 07.30!!!!!! och ja vid 08.30 gick vi till bussen som tog oss till båten! när vi kom fram till Aten så checkade vi in på hotellet och gick sedan ut på stan och shoppade lite, sedan gick vi tillbaka till hotellet och sedan gick vi upp till Acropolis, vilket var jäääätte varmt, trodde jag skulle dö! sedan gick vi till en restaurang och köpte glass och cola! efter det gick vi runt i äldre delen av Aten och kollade på alla små mysiga affärerna som finns där! nu är vi tillbaka på hotellrummet och ja senare ska vi väl ut och äta antingen på McDonald's eller på nått ställe i äldre delen där man kan äta Gyros*** typ grekiska nationalrätten eller nått! förhoppningsvis så hittar vi nån club som vi kan gå på! hoppas hoppas!

» onsdaag!

idag tänkte vi att vi skulle vakna vid typ 10-10.30 men vaknade inte så vi vaknade vid 11.30!!!! så då fick vi veta att det redan var 30 grader i skuggan! så vi gick ner till stranden och var där läänge! vi badade nästan hela tiden för man kunde inte ligga och sola för det var typ 40 grader i solen! så ja såklart så brände jag mig! :c nu ikväll så gick vi ut och åt på en restaurang intill hamnen! sedan skulle vi på supermarket men det var stängt, så nu ligger Silvija och kollar på senaste avsnittet att Pretty Little Liars och jag gör ingenting, kanske ska kolla på filmen som pappa tittar på eftersom man inte kan vara social med Silvija hahha! :D

» Sunny fucking day!

Ligger i soffan och har as ont i ryggen! idag vaknade vi vid 12.30 och gick ut på lååång promenad, vi tog en del bilder vid havet, de kommer komma upp på bloggen när jag kommer hem! sedan gick vi till en restaurang och köpte cola! sedan gick vi hem och bytte om till bikini och gick ner till stranden och badade! sjuuuukt härligt! sedan låg vi och solade och badade fler gånger! efter många timmar så gick vi hem och duschade och lagade middag! pasta med bacon och ost!!!! :) nu ikväll vet jag faktiskt inte vad vi ska göra! :)

» måååndag!

Vi klev upp vid tolv, och ja det kanske är sent, men det är storm här då så man kan typ inte gå ut då för man blåser bort! vi gick ner till stranden och solade och badade till typ 17.30 sedan gick vi hem och duschade och åt middag! sedan gick vi ner till torget och köpte Ben & Jerry's muuumms! :) sedan gick vi hem igen och ja nu sitter vi och kollar på The Village, sedan vet jag inte vad vi ska göra :)

» Baaaadat!

vi gick och la oss vid tolv tror jag och sedan vaknade jag vid sju för det blåste som fan! somnade om efter ett tag men vaknade av att silvija vaknade. så sedan somnade vi om till ett! sedan efter ett tag så gick vi ner till torget och kollade. sedan gick vi ner på stranden och solade och badade, fast jag och Silvija badade mest! :) sedan typ vid sju halv sju så gick vi hem och duschade och fixade oss, sedan vid åtta tror jag gick vi ner till torget igen och åt pizza på en restaurang! god pizza faktiskt! sedan gick vi hem och satte oss på altanen! bara för att det inte är nått nattliv här! :( så får vi underhålla oss med film! :) får väl funka hahah! ikväll blir det running scared! aja ska kolla på film nu :)

» Karystos!!!

Vi kom fram till Athen ungefär 25 min förtidigt, sedan tog vi taxi till Rafina och klev sedan på båten till Evia där Karystos ligger, när vi klev av båten tog vi bussen till "final destination" vid kyrkan här i Karystos, så då fick vi gå 1 km till lägenheten med tunga resväskor och allt! sedan har vi inte gjort speciellt mycket, både jag och Silvija är sjuukt trötta eftersom vi inte sov nått i bilen påvägen ner till Arlanda, men båda somna på flyget typ 1 1/2 timme eller nått, sedan sov vi nästan hela båt resan också! :)) vi har varit på super market en bit bort och handlat mat, fanns inte speciellt mycket så blev inte mycket till mat! sedan gick vi ner till stranden och badade och solade, somnade typ hela tiden. Nu ska vi snart äta middag och sedan vet jag inte vad vi ska göra, slappa blir det nog eftersom alla är så trötta! Jag har typ inga bilder på iPoden så det får bli dessa för jag har tagit med mobilen och den är så jobbig att blogga ifrån! :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2826827/images/2012/pic_502fb4ece087c307ff0030c3.jpg" class="image">

» Arlanda!!!

Hej! sitter på arlanda och fikar på street food, nu är det bara 43 minuter tills vi lyfteeeer! är sjukt taggad och sjuukt trött, har inte sovit sedan igår morse, så jag lär krascha när jag sätter mig på planet! :) kanske hittar wifi när jag kommer till Athen!

» One day left!

Ja idag vaknade jag vid 10? och klev upp och duschade och fixade mig, ser ut som ett vrak fortfarande :( packade färdigt och har hunnit se två avsnitt till av Pretty Little Liars och ja ätit och gjort ingenting, bara för att vi ska åka om typ tre timmar till Arlanda så går tiden sjuuukt seeeeeeegt! Så nu vet jag inte vad jag ska göra, hmm det blev ju dåligt väder nu så man kan inte gå ut!

» 2012081

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, åkte till pappa och sedan packat lite. men var tvungen att tvätta vissa kläder så allt kunde inte packas! Sedan ikväll har jag kollat på PLL, fanns inget annat att göra plus att internetet var tillräckligt snabbt här :) Så två avsnitt klara!
Saknar Las Vegas hur mycket som helst! Hade hur kul som helst där och ja värmen glömmer man aldrig! dödande värme!

» Yesterdaaay!

Ja igår åkte jag till Stugun med Silvija och Laura, vi skulle ha picknik med Denice, Daniel och Simon. Vi var i Mörtsjön först men det var så mycket mygg där att vi åkte till Simons stuga och var där istället, det var sjukt mysigt och roligt dessutom! Idag så har jag inte gjort så mycket, klippte gräsmattan, that's it! Nä men vaknade typ klockan 6 och kunde inte somna om eftersom min rygg värkte så förbannat mycket! Nä nu vet jag inte vad jag ska göra, det är iaf bara två dagar tills vi åker till Stockholm och tre dagar tills vi åker till Greeeeeekland!!! Fan va mys! :)

» Forever alone!

Åkte till stan i lördags och var med Frida, vi kollade aldrig på bio för den gick inte då :( då kollade vi på film i lägenheten istället, kollade på Final destination 5, riktigt bra film! så nu måste jag se de andra fyra också!
Idag åkte jag hem till mamma så ska vara här tills på torsdag tror jag. Så nu sitter jag här i min ensamhet och ja inte gör nått! imorn blir det väl inte speciellt mycket heller, sova bort halva dan och sedan slöa! åhhh det är bara 5 dagar tills jag och Silvija och pappa åker till Greeekland! can't waiiit! :D
kör på random natt bilder :D
ja hahha!

» Malin!

Så nu några dagar har jag varit hos Malin, vi har varit till Sundsvall och ja bara varit hemma :) Idag kom jag hem och fixade till min nya mobil, som är enoooorm! och datan dessutom! :D så kul med nya grejer! Imorn kanske jag är med Silvija, who knows! :D
och på lördag ska jag iaf till stan med silvija? på kvällen ska jag iaf på bio med min kusin Frida, och ja sen vet jag inte så mycket mer!

Saknar dessa hur mycket som helst! kommer träffa dem i oktober!!! :D

» Köpte data idag!<3

Idag var jag till stan, skulle kolla hur det blev med allt fix i lägenheten :) vart sjuuukt bra!
Gick runt på stan lite, gick in på Expert och Elgiganten och kollade på datorer, valde mellan en Macbook pro 13 och en Toshiba nått! Men det blev inget just då, men på Expert såg jag en Asus som var väldigt lik Macbooken till utseendet fast både billigare och bättre ;) Så när jag kom hem beställde jag Asusen fast den nyare av samma sort :D Gjorde av med 10 000 tusen spänn på typ 1 1/2 minut! Är iaf ubersupernöjd med datan! Den kommer inom en vecka!!! <3
Ja, den hette iaf Asus n56vm-s4032v hahahha, önskar den kunde ha haft ett riktigt namn ist! :D
Ikväll har jag inte gjort speciellt mycket, kollat på sommarkrysset eftersom det inte fanns nått annat att göra, Eric Saade och Tone Damli uppträdde med Imagine och Norlie & KKV uppträdde med Tröjan du hatar :)
Justja! Idag så tappade jag min mobil i toan hahahah! Ja den funkar, men inte touchen så på måndag ska pappa ringa till försäkringsbolaget och fixa så jag får en ny! eller ja iaf pengar så jag kan köpa en ny! Använder HTC:n nu, inte kul! Jag får ju skylla mig själv som är så klumpig! Kommer nog dröja ett tag innan det händer nått hos försäkringsbolaget så får väl leva med en tråkig gammal htc som knappt funkar :(

» Varit med Silvija!

Igår så gick jag till Silvija, vi skulle kolla på film, men vi var ju tvungen att ladda ner den och det tog läänge, så då bestämde jag mig för att sova där! Jävulskt glad att jag gjorde det, för "One Missed Call" var läskig som fan!
Har inte gjort så mycket de senaste dagarna, i tisdags var jag till lägenheten  och fixade och i måndags var jag på Ikea, och imorn ska jag till stan och kolla hur långt mamma har nått med tapetseringen och målningen!
Åhhh det är bara 15 dagar till jag och Silvija åker till Greeeekland! Längar ihjäl mig just nu, vill till värmen igen :)) plus att det bara är 23 dagar tills jag börjar gymnasiet, nervös börjar jag bli iaf! :D
Silvija fixade mina naglar igår också! :')
I onsdags var det sjuuukt fint väder och hur varmt som helst? eller var det nån annan dag idk :D