» The Body Shop

Efter skolan gick jag och Silvija ner på stan och hämtade ut One Direction biljetterna, och sedan shoppade vi loss på The Body Shop.

Nu har jag och älsklingen precis ätit och jag ska kanske iväg på gymmet, har dock dragit på mig en förkylning igen!

» Bläähh

Somnade på soffan halv tio igår.. Pensionärs vaaaarning!
Idag blev det pannkakor till brunch, så gott!
Vid ett drog jag, Silvija och Tim ut och spelade basket, åhh vad det är kul!
Nu kollar jag på tv och äter lite godis.

Ja jag vet jag ser ut som skit.. Orkar inteeee meeer

» Innebandy match

Ska snart iväg på innebandy med älsklingen. Fick även tag i parkett biljetter till One Direction!!

» 6 months

Igår så hade jag och Tim 6 månader tillsammans men vi får fira det idag istället för han hade en stor inlämningsuppgift igår så han kom inte hem förrän 22.30.
Idag så fixade pappa One Direction biljetter till mig och Silvija. Synd att vi inte hamnade bredvid varandra!
Har precis ätit frukost och kollar nu på One Tree Hill!

» Äntligen fredag!

Hade bara i-val idag, så slutade vid tjugo över ett. Så nu är jag hemma och gör inget särskilt. Ska nog kolla på One Tree Hill.

» Torsdag

Skola som vanligt idag, gick till gymmet med Silvija efter skolan. Gick sedan hem, lagade mat, städade lägenheten, har gjort en smoothie, har precis kollat på One Tree Hill och målat naglarna.
Det enda som fattas just nu är Tim, då är min kväll perfekt!

» Autumn

Jättebra dag idag, fotboll på idrotten och sedan blev vi indragna i estet media programmets lektion.. Lagomt pinsamt!
Efter skolan gymmade jag och Silvija och nu har jag och älsklingen precis ätit.
Ikväll måste jag plugga matte och sedan bara mysa med älsklingen.

» Black & White

» Plugg

Idag så var det skola hela dagen lång, hade prov i praktisk marknadsföring, gick helt okej.

Efter skolan gick jag och Silvija direkt hem och ganska snabbt drog vi till Gymmet, var där i ca 50 min.

När jag kom hem igen så var Tim redan här och då lagade han middag, suuuper gott!

Nu ikväll så har jag städat lite här hemma och nu har jag suttit med matte och håller fortfarande på. Suck!

» Babe's place

Har pluggat, lagat jättegod mat och gått till Tim, det är vad jag har gjort ikväll. Nu myser vi bara och det är absolut det bästa som finns!<3

» About yesterday & today

Igår var vi på Birsta och sedan på kvällen åt vi jättegod middag och spelade sällskapsspel och kollade på film. Såklart så somnade jag och vaknade när det var slut, men när vi väl skulle sova var varken jag eller Tim trött så då klev vi upp igen och Tim spelade gta. Jag somnade om efter en timme kanske och vaknade halv fyra och då gick jag och lade mig och efter ett tag kom Tim och la sig också.

Idag så har vi inte gjort något speciellt, kollat på tv och de andra har spelat gta!

» Mot Sundsvall

Igår så somnade både jag och älsklingen på soffan, sov i två timmar!
Sedan vid halv ett åkte Tim och hämtade resten av familjen.
Idag så vaknade vi vid nio och åt frukost och nu är jag, Tim och Kevin påväg till Sundsvall.

» Helg

Var ledig från skolan idag, sjukt härligt!
Åkte hem till Hammarstrand 16.20 och Tim kom hem till mamma vid halv sju och då åt vi tacos! Nu är vi ensam hemma hos honom och kollar på Idol!

» Torsdag kväll

Maten vart supergod!
Ikväll så har jag inte gjort speciellt mycket, pluggat marknadsföring tills på tisdag.
Nu ligger jag och kollar på Idol, efter det vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske One Tree Hill!

» Middag

Håller på med middagen just nu, kyckling och pommes. Tim har legat och sovit i en timme medan jag gjorde maten, unfair!

» iOS 7

Uppdaterade till iOS 7 idag. I lööv it!
Skola nu, efter skolan möter jag upp Tim och sedan går vi hem till mig. Han har träning ikväll men vad vi ska göra innan vet jag inte. Kolla på Idol kanske :)

» 18 september

Låg vaken i flera timmar inatt och bara pratade med Tim, så mysigt.
Idag så har vi inte gjort något speciellt på skolan, gick direkt hem och nu har jag precis landat i Tims soffa, så sitter och kollar på tv all alone, vet inte när han kommer hem.

» Sunset

» What about love

Idag gick vi på nån kulturgrej med skolan, såg Kurtisanen och kärleken eller vad den hette. Det var typ opera och 1600-tal Italien, så de sjöng på italienska och dansade. Inte såå bra!
Efter skolan gick jag hem och vi gick direkt till ica och handlade lite.
Nu har jag ätit och sitter och lyssnar på musik, och vid sju tiden kommer älsklingen hit, har saknat honom så<3

» Idol

Fasen vilket dåligt väder det blev! Massor av regn och blåsigt. Usch!
Idag så hade vi lektion i en timme sedan en jättesnabb uppgift på stan, så efter det skyndade jag och Silvija oss hem i regnet. Efter ett litet tag kom Silvija över till mig och vi pluggade matte, nu sitter jag och väntar på att Idol ska börja.

» Curly

Var med Tim och hans familj tills sju igår ungefär, efter det åkte jag hem till mamma och nu är jag i Stugun och väntar på att jag kan ta bussen till stan!
Sov med flätor inatt, omg! Går inte att göra något med håret heller!!!

» Innebandy

Igår så kollade hela familjen Åkerlund och jag plus Kristoffer på en film och sedan sov jag hos dem också, älskar att sova hos dem, allt är så mysigt och det känns som man är i sin egen familj. Fast ja, jag tillhör ju den här familjen också.
Idag så har vi inte gjort speciellt mycket, pluggat massor med matte och nu kollar vi på innebandy och snart är det mat!

» Flottrace

Vaknade vid halv tolv idag och klev upp, åt frukost och efter det gick jag och Tim ner till Badhusparken, för där skulle massa program från Miun tävla i flottrace, och Sportstech vann i år igen!
Efter det gick Tim till sin lillebrors träning och jag till bussen.
Så nu är jag hos mamma och har absolut ingenting att göra!

» Party party

Igår åt vi på Eastern och sedan drog vi till en tjej som åt med oss och sedan vidare till någon som bor sjukt nära mig, riktigt skönt!
Var hemma vid halv ett så somna då och vaknade vid halv tre på natten och då ville Tim att jag skulle komma till honom, så tog min väska och gick dit!

» Freeedag

Hade bara matte idag, herre vad många sidor vi ska göra och vi har två veckor på oss!
Har precis fixat mig och ska snart möta upp Silvija och då ska vi ner på stan och träffa Julia och Samanta men även några till, vi ska äta på Eastern och sedan ska vi fira Julia lite!

» One Tree Hill

~One Tree Hill

» Boyfriend

Idag så bytte jag till matte 2a istället för pedagogiskt ledarskap, bättre med matte för då är det väldigt mycket enklare att ta sig in på högskola!
Efter skolan gick jag till försäkringskassan och sedan hem. Gymmade sedan med Silvija och nu har jag och Tim precis ätit och ska bara mysa tills han ska på träning :)

» Kungen på besök

Var ner till Badhusparken för att kolla när Kungen och Drottningen kom hit till stan. Kollade i typ två minuter och sedan gick vi tillbaka till skolan!
Vi började kolla på Hotel Rawanda innan lunch och ska fortsätta nu.

» Mysig kväll

Idag så gick jag och Silvija ner på stan på lunchen. Silvija köpte en jättesöt peplum topp!! Efter skolan gick jag hem och städade och tvättade. Efter ett tag kom älsklingen och vi åt middag och kollade på Idol och bara myste. Vid åtta drog han på träning och nu har jag precis duschat och har "selfie time" och försöker välja kläder tills imorn.. Inte för att det är något speciellt men det är svårt ändå!!

» Ute och går

Har bara handels lektioner på måndagar så det blir lite drygt efter några lektioner.
Efter skolan gick jag och Silvija ner på stan, köpte glass och hon beställde One Directions parfym.
Ikväll hade jag tvättid och efter sju tvättar är jag äntligen påväg till Tim!

» Bob<3

» Bad day

Vaknade vid halv tio och låg kvar i sängen tills mamma kom in vid elva tiden. Har en riktigt bad day, mina ögonlock har svullnat upp igen och jag är fortfarande förkyld och på det ser jag ut som ett vrak!
Idag har jag hjälpt mamma med hennes jobb och nu vet jag inte vad jag ska göra, åker till stan ikväll med bussen i alla fall.

» Kvällstur

Efter ätit åkte vi runt på massa småvägar i skogen, upp på ett berg och runt i Kullsta och där Tim bor.
Nu är vi hemma igen och nu ska vi bara vara hemma.

» Saturday

Vaknade vid tio efter ha vaknat ett antal gånger innan. Nu har jag kollat på tv, ätit frukost och nu ska jag fixa mig. Måste med på surströmming idag.. Blää men som tur är så får jag annan mat!

» Hammarstrand

Idag hade vi bara pedagogiskt ledarskap och sedan tog jag och Silvija bussen, jag till Hammarstrand och hon till Höglunda.
Kommer nog inte göra något speciellt ikväll.

» Otursdag

Sovit i lite mer än fyra timmar inatt, och haft en skitjobbig dag på skolan och det slutar med att min cykel har blivit stulen!! Faaaan!
Så nu är det polisanmälan och måste gå till försäkringsbolaget och fixa en massa saker.

Mamma kom hit med grejer som är mina, Glossybox, bareMinerals och mitt skal som jag beställde.

» Älskar sommaren

Är så glad att det blev varmt och soligt igen. Efter jag ätit mellanmål efter träningen cyklade jag och Silvija ner till storsjön och bara njöt av sommaren. Efter det cyklade vi över till Frösön och sedan lämnade vi cyklarna i Badhusparken och gick upp till McDonalds och köpte glass. Silvija råkade låsa cykeln och hon hade ingen nyckel med sig så då fick vi gå hem och ta hem dem imorgon, hoppas att cyklarna står kvar då!
Nu har jag ätit middag och ska plugga marknadsföring!

» Gym

Idag så skulle vi sluta 14.45 men när vi väntat i en timme och det var 15 min kvar tills vi skulle börja sista lektionen säger lärarna att den är inställd. Alltså satt vi och vänta från 11.30 till 13.00 på en lektion som inte blev av!
Efter skolan gymmade jag och Silvija, fast inte så länge och jag tog inte i speciellt hårt för jag är fortfarande sjuk.

» Dålig uppdatering

Blev dålig uppdatering idag, började 8.15 och slutade 16.15 så är väldigt trött, så ska kolla på One Tree Hill, äta min smoothie och ligga här med mig ansiktsmask och bara njuta!

» We're the Millers

Idag så var det skola igen, när vi cyklade hem började det regna, sååå mycket!! Efter middagen gick jag till Silvija och vi skulle försöka pumpa hennes cykel.. Heheh gick ju sådär om jag får säga det själv!
Efter det kollade vi på We're the Millers, guud så bra film!

» September

Vaknade vid tio och efter frukost så åkte jag och pappa och handlade och efter det åkte han hem.
Så idag har jag målat naglarna och sedan kollat på flera avsnitt av One Tree Hill, senare kanske Tim kommer hit, vi får se.